äntligen lov

Var precis och tittade efter ny mobil, men fastnade lite mer för det där med ny tv!Skulle behövas på rummet,min stora burk behöver nog snart skrotas den med! :) Får se hur det blir med den saken. Sitter iallafall och kollar på mina betyg,dom blev faktiskt inte precis som jag trodde utan bättre så det är skönt!Men verkligen inte på topp ännu,men vadå, det är ju en termin kvar ,right? :)
Efter skolan tog jag med mig jossan hem, vi dela på en pizza och satt vid köksbordet och försökte få in i våra huvuden att det verkligen Är lov! Det har fortfarande inte riktigt fasnat..  Efter någon timma sådär,så tog vi tåget in till city,gick runt och letade klappisar och fikade.Riktigt mysigt. Bestämde mig i sista sekund för att köpa det jag skulle köpa från början.Present till mamma.Så nu har jag det överstökat! Vi snurrade runt där ett bra tag men sen blev vi för trötta och kilade hem till mig igen. Ikväll hoppas jag att jag får ta det lugnt hela kvällen. Inga jobbiga människor ska få störa mig! Funderade ett tag på det där med att stänga av mobilen, men jag menar,jag behöver ju inte överdriva..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: