byxmyndig

jaha, så har den dagen gått..kan väll egentligen inte säga att den har gått snabbt,för det har den inte,men att jag äntligen har fyllt 15 är skönt.Så nu är jag byxmyndig.HAHA, väldigt viktigt ;) eftersom att min mamma kommer läsa det här om ett tag så ska jag göra det klart och tydligt för henne att det här med byxmyndig är en väldigt stor grej för mig.. hahaha  (inte)
Idag började vi iallfall träna till luciafirandet som äger rum i våran skolmatsal som minst sagt är minímal! Kommer bli rätt kul imorgon med tanke på att jag knappt kan hälften av låtarna,vi har en kille som lucia, och för att ingen kan ordningen på låtarna(inte ens musikläraren). Kan inte förstå att det faktiskt är folk som har betalat för att se på oss. Stackars gamlingar,dom kommer bli så besvikna. :)
Jag och några till ska vara pepparkaksgubbar, eller gummor om man ska vara exakt.Så på lektionen fick vi konstruera otroligt fina hattar till oss, visst äre fint att man ser att jag hade så jäkla brottom så jag var tvungen att häfta klart den?
sen så hade jag lite speciell design på min också,alla andra hade 1 prick,men jag hade två,(haha)wow 

haha,jag är ju allt en speciell prick, tack för en bra födelsedag homies <3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: