glada nyheter!!

Har precis kommit hem från en mysig dag med mina kära vänner Anna och Josefin.Det vi hann göra var i stort sätt att laga mat,äta mat och kolla på tv. Men det var trevligt ändå! Duktiga som vi tycker att vi var,gick jag och anna både dit och hem igen.Kallt men samtidigt skönt.Tänk att vi lyckades att prata om julbelysningen hela vägen hem(haha).
Fick precis reda på att Mino ska med oss till Paris på söndag.Trevligt Trevligt! Så nu måste jag nog snart börja packa.Har inte kommit så långt nämligen.Men jag har tagit ner väskan från vinden och lagt i två skärp.Så jag har börjat iallafall.
Imorgon måste jag till huddinge (eller vad det blir) en snabbis för att hitta något att ha på mig på julen.Lite senare på dagen blir det jullunch/middag med morfar och på kvällen fika med erik och sen antagligen packning.Måste få ihop allt imorgon eftersom att vi åker rätt tidigt på söndag. Trevlig helg!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: