i´m back

Nu är jag tillbaka i Svealand igen. Skönt att få ligga i sin egen säng men vädret här rent av suger! När vi gick på planet på hemresan var det solingt i Paris och när vi gick av planet i Sthlm regnade det,det var mörkt som attan och bara ruggigt. Julen i Paris är verkligen inte som julen här.Den innehåller inte något gott julbord (!) den är inte alls lika stor som här.Ne, nästa år blir det jul hos moster som vanligt!

Annars var det trevligt där.Deras shopping är ganska enorm.Man kan väll säga att tex louis vuitton affären som jag hittade en väska för 25 000 kr som jag ville ha,var ungefär lika stor som farsta centrum. Men trots det så köpte jag faktiskt ingenting.Det var ingen rea alls och jag hittade inget jag ville ha sådär,(som inte kosta 25 000kr) så jag sparar pengarna till rean här i Sthlm.Hoppas jag hittar något fint! På tal om rea så ska jag och Mathias in till the big city  (om man kan kalla det det), och checka in den lite och sen ta en fika.Nu måste jag rusa, vi ses <3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: