imorgon bär det av

skönt med lite sovmorgon imorse,men den blev inte allt för lång eftersom att det alltid är någon som ringer på morgonen,idag var det vänner från frankrike.Det är ju verkligen det man känner för när man har kämpat sig upp för sängen för att svara.Prata franska,jippi..Men men, det gjorde iallafall så att jag kom upp,åt lite frukost, städa rummet lite granna,(dvs bädda sängen),sen bar det av till huddinge centrum men mamma där jag snabbt skulle hitta något att ha på mig på julafton.Finns ju inte sådär jätte många affärer att välja på men jag hittade en fin tröja och leggins ändå. Sen åkte vi för att hämta morfar som skulle komma hem till oss på jullunch.En av hans julklappar va så roliga så jag höll på att ramla av stolen och han fatta ingenting.Det var nämligen så att mamma hade köpt en lykta men sen kommit på att hon inte kunde ge den till den hon ville så då tänkte hon att hon kunde ge den till morfar.Men självklart ska hon testa den för sig själv först och när morfar öppnar paketet har hon inte bytt ut stearinljuset som satt inuti.Såg ganska myrorna ut,men sjukt roligt!  Morfar hade även köpt samma present som jag hade till mamma självklart så det var lite misslyckat också.Men annars fick alla lite smått och gott.Trevligt med julbord också!

Imorgon bär det iallafall av tidigt till Paris,ska bli kul.Så jag önskar er alla en riktigt god jul.
Från mig till er  en riktig god jul!
;D <3

KOMMENTARER


God Jul gumman

2007-12-23 // 22:30:45

God Jul på dig :)

2007-12-27 // 14:16:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: