lucia

Haha,det blev en kul dag alltså.Började tjugio I åtta när jag egentligen skulle ha börjat  fem över nio(!)(iförsig inte så kul)Kom till gympasalen och där var alla.Började fixa outfiten lite grann och sen bar det av till första luciatåget. Blev helt och hållet katastrof, inte alls bra. Musikläraren blanda ihop allt och alla och jag glömde helt bort min dikt när jag skulle läsa den. Jag och Anna börja asgarva när killarna börja sjunga och när rullis skulle fota oss.Det var något extra ordinairt att se,I can promise you that!Men som tur var gick det bättre på den andra föreställningen (med diktläsandet alltså).
Efter det blev det fika,musikprov och lunch, fika igen (?) och sen sista föreställningen som skulle äga rum i stuvsta kyrka (ooo). Denna lilla kyrka rymmer inte många kroppar men det var väll sådär halvfullt.Som tur var så gick det bäst på den föreställningen,(med tanke på att dom hade betalat för att se oss).
image18 
(påväg till första(?) tåget)

KOMMENTARER


ha en otroligt trevlig kväll :)

2007-12-13 // 19:27:49

Jag är den tredje pepparkakan:D haha

2007-12-22 // 19:06:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: