mysig eftermiddag på John Chris

Hann inte med mycket kollade i affärer alls innan jag och Matte stötte på Anna och Clara inne i staden. Vi hamnade mitt i all folkrusning mitt på Drottninggatan en bra stund,men beslöt oss sedan för att gå och fika på John Chris.Satt där,snackade och hade det trevligt. Chokladen hade perfekt mycket grädde. Sen kom det kompisar och kompisar till dom som efter ett tag blev minst sagt motbjudande så vi sprang snabbt därifrån..Egentligen trodde jag att vi skulle käka i stan men så blev det ju inte,så vi tog tåget hem igen. Nu sitter jag här vid datorn igen,funderar på att ringa Josefin som jag förövrigt saknar något sjukt! Känns som om det var väldigt länge sen vi sågs fast det var det egentligen inte.Saknar dig iallfall!

image21
(Imorgon är det hennes stora dag,hon fyller 15! )


 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: