Stolt som tuppen

Stolt som tuppen tog jag mig till friskis och tränade idag.Var väll några veckor/månad sen,så nu kände jag att nu var det dags.Inga läxor,och trots att ingen kunde följa med så åkte jag ändå.Tänkte sola men mamma ville ha sällskap till IKEA så då fick jag strunta i det och ta det någon annan dag istället.Antagligen imorgon.Kanske tränar då också.Sån här är jag! Helt plötsligt så går jag och tränar flera gånger på en vecka och sen lägger jag av i några veckor och så börjar jag igen.Det där med regelbundet är svårt,speciellt med alla jävla läxor och prov som är stup i kvarten! Men nu sådär innan jul behövs det ju också.Tänker inte snåla med ett piss i jul,äre jul så är det!

Har föresten kommit på att jag kanske borde skriva en liten julönskelista men det är svårt att komma på vad man verkligen vill ha.Men idag när jag kollade ner på min mobil(en av alla dom tusen gångerna jag gjorde det) så kände jag att jag verkligen vill ha en ny.Den här helt uppochnervända gröna motorola mobilen känns helt fel.Så jag ska önska mig en mobil! Närmare bestämmt en S500i, (för er som vill veta) ..den svarta.Den är lugnt snyggast,ingen grön mobil igen bara, då kan jag lika gärna behålla den jag har(nästan).Om jag inte får den,vilket är ganska troligt,kanske jag tar saken i egna händer och köper den själv! Om jag någon gång lyckas spara mina pengar och inte bara slänga bort det på skit, dvs godis,resturang,fika,tuggummii,mobilpengar,osv.
Men mitt nyårslöfte ska bli att ta bättre hand om pengar !
Sen som alltid önskar jag mig pengar, alltid bra att ha!
Kanske något ipod liknande, (?)
Sen hittade jag en rosa kamera som var asläcker i somras i Frankrike men vet inte om den finns här och inte heller vad den heter..
Sen hoppas jag på shopping i Paris när vi är där!
Sen finns det ju massa smågrejjer som är bra och kul att få som, foundation, YSL mascara,presentkort, årsförbrukning på extra professional tuggumin (om det fanns,skulle det behövas)sen kmr jag inte på något mer, finns ju massor av mer grejjer men har inte riktigt tid att tänka mer, måste skriva lite julkort..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: