äntligen helg igen!

OCH så var det helg igen! KAN DET BLI BÄTTRE? allt förutom att det är pissmycket inom skolans område nästa vecka också så det är väll egentligen inte sådär jätte härligt som det brukar vara.Men men. No provet gick väll helt okej, (hoppas jag) använde tyvärr inte mitt super tips som jag fick i veckan för att få MVG men iallafall..Vikarien vi hade påminde mig om någon men kan fortfarande inte komma på vem..Det kommer väll.. Idag hade vi tyvärr SO, P tillbaka..Höll på att dö i slutet så mycket som jag hade skrivit! Efter plugget vare ovanligt mycket folk kvar så jag,nicke,matte& markus drog hem till nicke och fick reda på en hel del roligt om Niclas.Bara för att jag vet att du kommer läsa det här så ska jag inte säga vad men roligt var det iallfall.Inget att skämmas övergubben! (haha). När klockan slog något över 4 börjar jag tjata om OTH och även fastän att Niclas tycker att det är skit så såg vi på det.(innerst inne gillar han det säkert :)) Har precis käkat thai mat, SKIT GOTT ! och nu ska jag ta och ringa folket.. trevlig helg !
<3

KOMMENTARER


Patricia Klinteberg http://classiiic.blogg.se

Jag behöver julklappstips! Något som kostar 50 kr, som passar åldersgruppen 14-60 år. Ska vara något roligt, eller liknande.

Har du några förslag får du jättegärna lämna dem till mig!

Kram. ♥

2007-11-23 // 20:17:43

Vad gillar du kostymkitet från H&M? Kolla gärna in i min blogg! :)

2007-11-23 // 20:21:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: