för livets goda stunder- helgen

lördagar är riktigt sköna dagar
idag har jag varit duktig!:) Har både varit på gymn-mässan och köpt jacka!Stolt faktiskt(!) Träffade förvånande många jag kände på mässan faktiskt..fast det var bättre idag för i Torsdags kom man hem med papper från alla gymnasier i hela sverige i prencip..Så idag fick man mer det man själv ville och blev inte påtvingad en massa papper.Skönt!Jag tror jag ska gå någon sam-språk tror jag.. Iallafall..Senare när jag väl kom till länna-sport (det ända stället där dom hade min jacka) hade dom massa andra jackor också så jag passade på att prova dom också men tillslut blev det en boomis ändå!
Ikväll blir det thaimat,riktigt taggad faktiskt :) (haha) Och sen antagligen Saw med tre fingrar :) kul kul! Njuter verkligen av helgen även fast jag går runt och känner mig lite groggy och halvtrött ..

<3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: