för livets goda stunder

Helgen blev precis som trott, väldigt nice! Fredagen blev riktigt späckad och Lördagen också,Trevligt,sånnt gillar jag! Söndagen spenderades hos morfar (iallfall en del av den).Eftersom att det var fars dag och min egen far inte hörde av sig förens idag så var jag snäll flicka och följde med mamma till morfar.Där blev det godismiddag,kortskrivande, och skvaller om morfars turkiet-resa :).
Har precis kommit hem från skolan.Snart måste jag göra bild-analys och sen är det one three hill :) Senare i veckan är det matte-prov, jobbigt(!) fast det gick lite rykten idag om att det kanske inte blir av för att vi kanske ska på heldag på gymn-mässan då.Så det hoppas jag stort på! Fast då blir det 3 prov nästa vecka :/ Vi får se. Nu måste jag kila.. Måste bara få säga att det är exakt en månad idag tills lilla jag fyller år ;Dhaha

<3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: