första snön

Första snöbollskriget idag! fast det var litet,allafall mot mig,och det var skönt ;) Efter ett tag blev det ju bara slask och det var inte sådär jätte trevligt,och självklart så missade jag och anna bussen till franskan så vi vart tvugna att gå dit :O (!) Förut brukade vi alltid göra det,men då var vi inte helt dygnsura och kalla och allt det där..Det låter kanske som om jag hatar vintern just nu,och det är helt fel! För det gör jag verkligen inte! Iallafall, idag beslutades det om att vi inte kommer ha något matte-prov på tordag (överlycklig)! Har också insett att jag verkligen,verkligen,verkligen behöver ny vinterjacka och ny kofta och nya skor och nya jeans...Men jackan får jag nog ta i första hand! Funderar på att gå ner och ta mig en liten solning efter denna dag,och en smörgåsboden -choklad på den ! Det skulle sitta väldigt fint!

KOMMENTARER


nickw

vadå snö suger ju för fan :O

2007-11-13 // 18:59:14

Vintern är bäst ingen protest:D (okej, kanske inte bäst men BRA!) :)

2007-11-13 // 20:08:46
Pauliiiisssss

vadå snö suger ju förfan? du suger nicKKKKKllass :D snö är mysigt ! :)

2007-11-13 // 20:48:13

Svar: du får se imorgon :D ja gör så! =)

2007-11-14 // 17:35:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: