Från bästa dagen i veckan till den sämsta,hur kan det gå så fort?

Precis som förväntat blev det en väldigt trevlig kväll igår! :) Fick jävligt brottom när jag kom på att det var mindre än en kvart kvar tills jag skulle ta bussen.Och själv gick jag runt i mjukis/hemma-kläder så jag fick skynda mig jävligt mkt! Men bra som jag är,så hann jag både duscha,klä på mig,fixa pengar,springa till centrum,hyra film och kliva på bussen inom den korta tiden. Trodde absolut inte att jag skulle hinna,men det gjorde jag:). Först blev det middag på thai-en, som förövrigt nästan var helt tom (jag som trodde att det skulle vara packat :$ ).Sen bar det hem till Erik och där blev det Saw med tre Tänder och inte fingrar..Måste få erkänna att den va lite äcklig då och då..Framförallt-Mald gris sörja, hinkar med blod och spya!
Nu ska jag käka frukost och efter det får jag förhoppningsvis bort min söndags ångest!
HATAR DEN! HATAR SÖNDAGAR!


<3

KOMMENTARER


Svar: haha nej kan inte påstå de ;D

2007-11-18 // 14:37:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: