galet

Idag bar det iväg till skolan igen.Hade massa sköna lektioner och efter lunch gick vi till kvb för att ha franska.När vi väl var där får vi reda på att vi ska kunna en text med svar utantill i slutet av lektionen,så jag och anna börjar träna.Hon frågorna och jag svaren.Tiden bara rusar förbi och plötsligt säger Kicki (våran underbara franskalärare) att det bara är en och en halv minut kvar tills alla ska börja redovisa.Anna och jag får naturligtvis panik och börjar läsa upp dom för varandra,vi kommer till hälften och där tar det stopp.Kicki pekar på några för att dom ska börja. Jag och Anna kunde då alltså knappt hälften av våra frågor och svar.Dom första personerna börjar redovisa och vi upptäcker redan då att vi har svarat fel på första frågan! Första frågan? Hur misslyckat är inte det.Eller egentligen var det bara årtalet som var fel men iallafall.. Folk börjar göra bort sig mer och mer! Ena gruppen kan ingen något alls,den andra fattar man noll i för att dom pratar så tyst och när det väl kom till oss hann vi bara svara på typ 3 frågor sen slutade vi ! Vilken otrolig lättnad! 
Nu måste jag skynda mig för mamma skriker att det är mat och sen ska jag med jossan till Östra gymn för att checka in det lite.. Rykten säger att detär väldigt fräckt! :) Skriver sen..

<3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: