Jacka OC & skräckis :) It´s gonna be great!

Igår var det gymnasiemässan som gällde! Blev väll egentligen inte så mycket smartare av den men det var trevligt iallafall.Nu måste man bara gå igenom alla dom paprerna man fick. Trust me,det var många! Idag är det fredag igen,skönt! Dock inget one three hill, ingen aning om varför? Känns som jag börjar bli lite beroende av den serien nu, precis som THE OC förut..aja.. Ikväll blir det släktträff istället för att umgås med vänner, känns ju jätte kul! Men som tur har jag ju min syssling som också kommer ! :) Imorgon måste man kila iväg till den där jeekla mässan en sista gång, åka och kolla på jackan och sen blir det lite mys, middag och skräckis :)! Kan inte förstå hur jag ska klara av nästa vecka och veckan efter den så ska verkligen försöka ta vara på min helg !

Läste nyss en sann liten slogan från en kompis blogg..
"Vi tänker sällan på vad vi har, men ofta på vad vi saknar"



KOMMENTARER


Svar: jo det är sant, thai är mkt godare :D

2007-11-16 // 17:04:23

Svar: ja men precis :D

2007-11-16 // 18:35:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: