minusplusplus

Dagen började med att vi som skulle tända ljus i kyrkan skulle samlas 5 minuter innan alla andra för att hinna lite till kyrkan i förväg.Självklart sover jag för länge men hinner ändå.Nästan iallafall. Vi skulle mötas 20 i jag kom 18 i? Självklart hade dom gått utan mig! Iallafall när vi kom till kyrkan berätta prästen lite grejjer och sen började adventsgudstjänsten. Jag,Edgar,Simon,Gabbe och Jocke hade blivit tilldelade att vi skulle tända ljus.Man började bli lite halvnervös när vi gick upp på "scenen" i kyrkan.Jag som skulle tända det sista ljuset fick självklart problem! Först trodde jag att elden skulle slockna,som tur var gjorde den inte det (!) Men självklart så går veken på ljuset av (det som jag ska tända) så jag får jätte problem med att tända det och blir kvar där en stund.TILLSLUT får jag äntligen liv i skiten och lyckas (!)men blev ju lite halv mobbad för det där efteråt.Om man säger.
Franskan blev också helt knäpp.Vi skulle köra någon sånn här "ställa sig upp-vänta på att få skrika ordet lek".Och i min hjärna så var det omöjligt att vänta och det betydde minuspoäng för gruppen så några blev förvånande ledsna över att dom inte vann. Tur att vi hade Anna på laget iallafall!
Efter skolan tvingade jag med Jossan till något nytt solarium.Tog en härlig snabb solning där och sedan bussen hem.Efter det blev det många OC avsnitt och goda pankisar! Härlig dag!

KOMMENTARER


Menar du det nya i huddinge? :)

2007-11-30 // 12:20:22

yes ..:)

2007-11-30 // 15:53:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: