redan onsdag!


Idag har jag haft samtal,alltså utvecklingssamtal, det gick faktiskt över förväntan.Brukar alltid vara skit nervös innan,visst det var jag nu också men det gick bra under självaste samtalet så mamma var glad när vi gick därifrån :).So-grejsen gick väll också helt okej,hoppas jag,även fast jag inte hann med den sista. Längtar tills helgen igen! Och lov! Imorse kände jag hur jag verkligen ville stanna kvar i sängen,men jag kämpade mig upp ändå.Duktig som jag är. Efter school följde jossan,sofia och sofia med mig till coop, (snälla som dom är<3) och jossan med mig hem igen också! Vi käka tjockis mackor och kollade på one three hill,(som vanligt).Men så helt plötsligt var jossan tvungen att rusa för att hon kom på att det var sång för henne 10 minuter senare.Så det var bara att kuta till tåget.Jag fortsatte att kolla till det var slut och nu sitter jag här.Kanske blir träning ikväll,får se om jag orkar.. Imorgon kommer Anna hem! Funderar på om hon kommer komma till skolan imorgon eller på fredag, antagligen på Fredag! :( ...

<3

KOMMENTARER


Det blev lite bråttom där haha:D

2007-11-08 // 22:44:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: