tända ljus och läsa dikt? det här kommer inte sluta bra

har precis kommit hem från skolan.Superskönt  eftersom att det inte finns några läxor eller prov som måste göras!Iförsig har jag lite kvar på musikanalysen men den kan jag ta senare.Idag på musiken togs det beslut om att jag ska läsa en dikt på lucia?Och imorgon ska jag tända ljus på andvändsgudstjänsten (?) Ikväll ska jag iallfall till Huddinge gymn,och i eftermiddag ska jag nog bara ta det 100% chill! Funderar på att power-napa en stund (eftersom att jag blev lite störd på lunchen).Kanske lägga mig i soffan och kolla på the oc? Eftersom att kanal 5 har tagit det dumma beslutet att sluta sända one tree hill på eftermiddagarna så sänder dom oc istället,och det har gjort att jag blir sugen på oc igen! Inte bra! Men men .. nu ska jag chilla vidare , hare<3


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: