vad är det här?

Idag efter skolan åkte jag och anna till huddinge för att ta en titt på min boomerang-jacka som jag hade bestämmt mig för att köpa(!) Men när vi väl kommer in till BOB så finns den inte kvar i någon av dom färgerna jag ville ha..bara i vit,..och jag menar jag kan ju inte gå runt i en VIT boomerang jacka? Snällt och med humöret som höll på att sjunka frågade jag vänligt folket som jobbade där och då kom med dom otroligt goda nyheterna att jackan är slut i S i hela stan!!! Det ända stället som hade dom var typ någonstans i Norrland! Norrland? Sen tjattra hon något om att den inte skulle tillverkas något mer i vinter..Det kändes ju verkligen toppen! När jag äntligen nästan hade bestämmt mig..så nu måste jag på jakt efter en ny jacka, anna lovade mig att följa med till stan och hjälpa mig efter mässan imorgon,får se om det blir så! Annars tog vi en snabbis till tjockis-donken för att trösta oss lite och sen bar det hem i kylan igen !brr..

<3


KOMMENTARER


anna:)

men vi hittade den ju sen:) eller, aa, din morsa;P

2007-11-21 // 18:58:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: