djurgårn

idag var det dags för ännu en av Kungis special dagar,och idag var det djurgården.Går man i Kungis eller har gått så vet man att det innebär att vi ska ha jogging-dag. Ingen derekt jätte hitt, men har man rätt folk med sig så ordnar det sig alltid, och det gjorde det också. Kommer verkligen sakna klassen sen när sommaren kommer,10 år med vissa 5 år med andra, det känns som en evighet.På vägen hem passade jag på att klaga och säga hur sjukt mycket jag hatar den inspelade rösten som säger "mot södertälje .. och sen kommer någon helt annan miffad röst och säger Centrum"Stör mig helt sjukt mycket på det!Ursh! 
När jag ändå håller på så måste jag berätta att jag inte heller gillar att jag börjar bli helt kritvit nu igen! Var länge sen jag var och hälsade på hos mitt älskade solarium and I miss it like crazy!Häromdagen berättade josse att hon skulle få ett solarium hemma,och hell va glad & avis jag blev!  Efter skolan bestämde jag mig för att åka och hälsa på min morfar,(som bor i huddinge). Snäll som Markus är så sjussa han mig hit,hihi :)Tackar för det! :) 
Dagens bästa!
vi från den fina delen av stan ,  (stuvsta) ohyeah!

nu ska jag ta och åka hem igen,
puss och pill
var du vill


KOMMENTARER


Jag börjar också bli vit, paanik!

2007-10-03 // 20:08:46
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: