i´m gonna miss you babe!

Det visade sig bli en väldigt trevlig dag igår trots allt. Gick upp sådär vid lunch ,tog det extremt lugnt.Tog ett mysigt bad och bara var hemma,tills jag skulle gå och möta anna eftersom att hon ska till Thailandet i 10 dagar utan mig :O . Det skulle bli en kortis men jag tror vi stod där i backen ett bra tag faktiskt! Efter det gick jag hem,kollade på One three hill, självklart! Sen bar jag mig in till stan för att möta erik och ta en fika. Det visade sig att jag inte alls hittar något bra på centralen,men tillslut hittade vi varandra, som tur var ;). Tog en prommis till ett mysigt cafe som tydligen skulle ha väldigt goda latte. Men eftersom att jag inte är lika stor flicka och dricker kaffe så tog jag som vanligt en choklad (A) ,hah. Det var godkänd den med!  Satt där några timmar och sen bar vi oss hem igen..

Mitt lov har verkligen blivit lycklat, har kunnat vara med massa vänner men också tagit det jävligt lugnt och sovit läänge på mornarna!
Det är så det ska vara !

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: