jacka eller väst?

image6 vs image7

måste bara få fråga vad ni tycker? jag har ju inte derekt publicerat den här bloggen till någon alls nästan så jag kommer väll antagligen inte få något svar men iaf :) har funderat på Canada Goose västen ett jävla tag nu alltså,tycker den är fin,men jag vet inte, den är ändå ganska gammal.. sen har vi ju boomerang jackan som också är najs,har tyvärr bara hittat en bild på en begangnad men dom ser ju ut så så..vilken tkr ni jag ska köpa? elr ska jag inte köpa nån av dom? it´s for you to decide ..

KOMMENTARER


martin ohlsson

Heeej... Den västen kan killar oxå ha den... är den till salu eller nått..

2011-03-10 // 20:50:46
nicole

jag som jobbar på hunddagis tycker det är sjönare o gå ut i skogen med väst men sen kanske när vintern kommer så vill man ju ha jacka på sig,dock inte jackan på bilden men västen var fin,köpte min för 200 kr på tradera :) finns as snygga canada goose västar där som är skit snygga o billiga :)

2011-09-14 // 19:21:15
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: