kanelbulledagen

Dagen började med en liten sovmorgon,skönt! Sen några lektioner sen lunch, blev soppa,kan inte förstå varför man serverar den soppan utan att servera ett annat mål också. helt obegripligt!aja,efter det bar vi iväg till franskan,som slutade ganska galet.Kicki(franska-läraren) bestämde att vi skulle köra ord-lek, och det slutade med att alla skrek ut alla möjliga ord i munnen på varandra,ganska kul faktiskt!Efter det var det matte med rullbandet,mitt under lektionen ladda helt plötsligt min mobil ur och jag blev ganska ledsen eftersom att jag hade tärrat massa folk med "ha en bra kanelbulledag " :) och ville se folks reaktioner,men det fick jag inte. Inte just då iaf. Efter skolan gick jag hem och i eftermiddags var jag och solade, lugnt bästa kvarten på dagen! Nu har jag äntligen fått sola så nu är jag glad igen.
puss & pill


Paula


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: