länge sen

Nu var det länge sen jag skrev . Igår vart det resturangbesök på mongolisk barbeque (me like) med papsen.Trevligt att träffas eftersom att vi typ inte har träffats sen Frankrike..Det är som du var igår jag vill att du alltid ska vara!Det är då jag verkligen räknar dig som min pappa.

Föresten så har jag köpt en jacka nu! Eller inte en jacka men en väst. Det blev ingen canada goose väst för att jag itne hittade någon så det blev en vanlig typ esprit väst istället.Fast igår när jag satt i bilen påväg till resturangen så såg jag en butik som faktiskt hade dom,men men..Får se vad det blir för någon riktig vinterjacka i år.Har inte riktigt bestämmt mig.
Idag var det iallafall en hyfsat kort dag så efter skolan åkte jag och jossan till huddinge en snabbis för att jag skulle göra några ärenden och hon kolla på jeans.Egentligen ville hon ha med mig in till stan men de fick bli BOB i Huddinge istället, eftersom att jag hade lite läxor att göra. När jag väl kom hem var det det "nya" favoritprogrammet nämligen ONE TREE HILL, så jag blev väldigt glad eftersom att jag missade det igår.Ja, även fast jag var hemma och var sjuk. Skandal! 
Just nu känner jag bara för att gå ner till solariet och steka i en kvart, men känner att min budjet inte riktigt har råd med det just nu, tyvärr.Stuvsta är ju typ en av dom dyrare solarerna men också den närmaste så det jämnar ut sig. Är man lat så är man. Älskar man att sola så gör man. That´s just me !

KOMMENTARER


Härlig titel ;D HAHA

2007-10-11 // 21:54:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: