mysig fredagskväll!

Eftermiddagen började med att jag och jossan åkte in till stan för att byta en tröja.Det självklart ledde till att vi stannade där och jag hittade ännu en jacka jag vill ha,och konstigt nog var det en annan sorts jacka också, nämligen en snygg peak-skidjacka..Så nu har jag TRE  jackor jag vill ha! Jossan tyckte att det inte var så viktigt med en ny skidjacka eftersom att jag redan har en, men jag måste faktiskt få påpeka att det var ett väldigt onödigt och dåligt köp jag gjorde när jag köpte den.Den är helvit och man ser störd ut i den.Men men.. Helt plötsligt kom vi på att klockan var halv sex och det var då vi skulle möta jossans mamma & Lars för att äta Indiskmat så vi fick rusa till tåget men vi hann rätt gått ändå. Stort + till att tunnerbanorna inte går lika sällan som pendeltågen! Det jag försöker komma till är att jag vill tacka Katarina, Lars & Jossan för en trevligt middag på stan!
När jag väl kom hem från stan gick jag för att träffa en kär gammal vän, det var länge sen men som vanligt lika trevligt ;) haha!


PUSSPUSS
Paula


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: