vad skulle vi göra utan värme?

Nu var det väldigt länge sen jag skrev, tror jag har tröttnat på det här med blogg faktiskt.Sen sist har det väll hänt ganska mycket fast ändå inte.Idag var jag och matte inne i stan,han köpte ett skärp och jag en hamburagre & paj(a)! haha, skulle faktiskt köpa en kofta också men så blev det inte. När jag och matte väl var på tåget och hade kommit till Stuvsta så tyckte vi att vi satt så bra på tåget så vi fortsatte åka och sen orkade vi och vågade inte gå ut på en del ställen men när vi kom till östertälje tyckte vi att vi hade kommit ut lite för mycket på landet(även fast östertälje kanske inte är landet,) så då gick vi av och missade tåget som gick hem så då fick vi stå där och frysa.Som tur var kom tåget efter en sådär 10-15 minuter. Skönt att komma in i värmen igen!
Nu sitter jag bara här ska väll ringa folket och kolla vad det blir ikväll, hare!
puss & pill

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: