blogg?

För att börja den här bloggen på ett helt ärligt sätt så måste jag få säga att jag har ingen som helst aning om varför jag skaffade den, fick bara den galna idén i helgen. Mitt fina bloggnamn fick jag från jessica som tyckte att jag skulle heta "jessicastringpling" men det kändes lite konstigt eftersom att det är Hon som kallar sig själv för det,så jag fick komma på något liknande i min stil och då blev det, "blingstring". Helt otroligt fint,eller hur? antagligen så kommer jag tröttna och sluta skriva här ganska snart men iallafall! Idag har det bara varit skola, hade gympa ute på ip för första gången den här terminen och vi körde den sporten jag är absolut bäst på ,nämligen fotboll. Sen vart det lunch och efter det några lektioner till och sen hemgång. Derekt när jag kom hem kom jag på att jag måste börja träna till no-provet som är på Onsdag eftersom att det är gymnasieinformation imorgon kväll..jobbigt! För att koppla bort datorn en stund och fokusera på läxorna satte jag mig i min skönaböna säng och efter en stund råkade jag somna. Som tur var väcktes jag av telefonen en stund senare,annars hade jag sovit hela kvällen, dvs inget i natt.så tack josse! anledningen till att jag somna var nog att jag inte sov mycket i fredags då , (jag och några vänner) sov hos min morfar,som var borta för några dagar.Det vart en lyckad-chill-kväll ändå även fast det vart endel strul på dagen.måste bara få säga ett ENORMT tack till min älskade anna,som hjälpte mig där..Du är helt otrolig! Nu ska jag kila, vi ses väll  <3

puss&kram
Paula


KOMMENTARER


anna:)

naaaw, tack älskling:)<3

2007-09-24 // 21:11:40

your welcome:)<3

2007-09-25 // 09:08:35
matte patte lingon KUNG

tuhhh, mig nämner man inte :'(

2007-09-25 // 09:09:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: