...

Ny dag. Kom precis hem från gymnasie-"mötet" som hölls av studievägledaren. Det är intressant hur alla blir helt kräpptysta när han pratar,annars hör man alltid lite prassel och snack i bakrunden men inte när han pratar..inte för det mesta iallafall, sofia & sofia ( noll- orna som dom kallar sig själva),stack ut från mängden och pratade och hade roligt för sig själva men annars verkade alla lyssna..tyvärr gjorde inte det här mötet mig mycket klokare, har fortfarande ingen som helst aning om vad och var jag vill gå, men det kommer väll.. Imorgon blir det no-prov ,känner mig väll inte derekt jätte säker men jag får hålla tummarna på att det går bra ändå.Fanns väll inte sådär jätte mycket mer att rapportera om den här dagen förutom att lunchen var äcklig. Förut tyckte jag att det för det mesta ,nästan alltid, var god mat men dom har börjar göra en massa konstig mat nu för tiden,förstår inte varför?  aja , puss och pill på er ! 
 

Paula


KOMMENTARER


Sofia

hahaha :) ja å pjoffe hade faktiskt skit kul :P

2007-09-25 // 20:53:49
Matte

ahh, fyfan va äklig mat det va "/

2007-09-25 // 21:18:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: