onsdag - provet avklarat

skönt att no-provet är avklarat, gick väll sådär hyfsat bra,synd bara att jag suddade ut den sista som faktiskt var rätt. Dumma mig!  annars har väll dagen varit helt ok. nu ska jag snart kila iväg till mitt älskade friskis & svettis, jossan banga som vanligt på att följa med men jag känner att jag verkligen måste träna nu.Ska spinna för första gången i mitt liv på fredag,med min.. jaa vad blir det, halv morbror  Jonas, som cyklar till jobbet varenda dag så jag tror att han kommer äga mig hårt tyvärr! Han kommer antagligen orka hela passet medans jag orkar 5 min av det. om ens det. kanske skriver senare om saker och ting ordnar upp sig annars är jag hemma och surar.

puss och pill
var du vill

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: