SATS

Kom precis hem från spinn-passet på SATS. Det var kul, inte alls lika jobbigt som jag hade trott.Kan ju självklart inte påstå att de inte var jobbigt alls för det var det,men jag hade tänkt mig att jag inte skulle orka något alls.Min "halv morbror" sa att ja fuska,men det tror jag inte på.haha!  det bästa av dagen var att vi inte hade någon So så vi sluta SÅ mkt tidigare,skönt! istället svängde vi förbi hem till nicke och meckade lite med hans moppe.Ikväll vet jag inte hur det blir, antingen chill hemma elr ut elr in med ngn/några någon stans , vi får se..

puss och pill
var du vill

KOMMENTARER


Jag följer med nästa gång det ska spinnas;)

2007-09-30 // 13:33:35
Anonym

bäst för dej de :)

2007-10-02 // 15:22:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: