bra lördag

Det otroliga var att jag skulle klippa mig idag! Tro det eller ej, men det är gjort! Jag lovar! Som tur var inte så mycket, men ändå. Är riktigt stolt över mig själv faktiskt.

Så jag fick gå upp hyfsat tidigt idag för att hinna med tiden mamma hade bokat hos frisören kl 12. Hon är ju nämligen en sån som inte gillar att stressa. Så runt 11 tiden tog vi tåget in till stan, strosade runt i lite affärer och gick och klippte oss båda två. Sedan stannade vi kvar i stan tills på eftermiddagen. Kollade affärer. Köpte en sommar- jacka, underkläder, present till mamma, sen en helt UNDERBAR bukett rosor. Trots att det var mamma som köpte rosorna så blev jag så jädra glad. Verkligen mina favoritblommor. Röda, kan det bli romantiskare? Var iförsig inte så romantiskt eftersom att det som sagt var min mamma som köpte dom men iallafall! Sen köpte vi massa vindruvor, och sen var händerna och armarna fyllda så då begav vi oss hemåt igen. Imorgon(eller när jag har tid) ska jag åka till Huddinge för att köpa ett/två par skor som jag hittade. Och strumpbyxor!


För er som undrar så är min lillasyrra med på "EXTRA EXTRA" ikväll kl 22,00 på 3 an. Vet inte riktigt vad hon gör och så, men ser ni en helt underbart charmig unge så är det min syrra! Så ikväll måste jag se till att vara hemma till 22,00. Funderar på att åka över till Lidingö för att se med dom, men vi får se hur det blir med det..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: