den där jäkla franskan

Blev en kort dag idag! Skönt med tanke på att vi hade natonella prov i matte andra lektionen. Men som tur så fick vi sluta efter språken så det var väll någon gång vid halv 1. Jag, Anna och Jossan drog till Jossan. Käkade lite gottisar och solade lite. Sen var det dags för mig att börja plugga till det där jeekla franska provet som vi har imorgon! Så vi fick iallfall låna Jossans cykel så jag skjutsade Anna på pakethållaren. Haha, gick väll sådär.. Men kul var det! Solen stekte verkligen idag. Längtar så det pirrar i hela kroppen tills den där helt sjukt snygga brännan fastnar på alla! Damn hot !

Nu måste jag återvända till pluggandet. Var jätte mycket mer än vad jag trodde, och jag kunde mindre än vad jag trodde också. Haha,lyckat liksom? Och tyvärr började jag plugga på riktigt till provet först idag. Inte bra, inte bra..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: