det är inte lätt

Det där med att jag skulle sova en vecka stämde inte riktigt. Inte ens en hel natt blev det.. Vaknade vid 3 och trodde klockan var 7-8,men icke sa nicke. Somnar om och någon kvart senare dyker min mamma upp och klagar på att min mobil har vibrerat hela natten, och att jag derekt måste stänga av den. Självklart gör jag det, men vaknar igen efter tre timmar och vet inte vad klockan är eftersom att mobilen är avstängd och eftersom att jag inte har någon annan klocka i mitt rum. Så då får jag sätta på den igen, snabbs som tusan får jag stänga av ljudet, och jag hade tur (!) för precis efter såg jag mobilen lysa upp och ett nytt meddelande trillade in i inkorgen.
Eftersom att vi inte hade någon SO nu på morgonen så har jag sovmorgon till 9,40 , vilket är otroligt skönt! Men nu är det bara 40 minuter kvar så nu måste jag skynda mig in i duschen, fixa mig och sen springa till skolan. Ha en trevlig Fredag!

KOMMENTARER


Sovit gott inatt? :)
Ha det bra :)

2008-04-11 // 09:26:25

svar: precis, passar i allt :D

2008-04-11 // 19:49:49

okej :)

2008-04-13 // 16:57:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: