fullt hus

Fredagskväll, fatta vad skönt! Har arbetat med det där jädra No arbetet hela veckan och är helt slut efter det. Hörde att Sofie och Jp skulle käka Thai ikväll så då blev jag och Anna också sugna på det. Men så när Anna inte längre kunde, så sprack det. Synd! Men som tur var så hade Matte lite av samma problem så vi bestämde oss för att käka han och jag. Take away thai, kom vi fram till. Det dumma var bara att när vi väl kom fram till Thai-en så var det stängt så vi fick dra till pizzerian och käkade sedan hos mig. Trevligt det också! Allt det skrattet kommer förlänga mitt liv, haha!Du är allt en lustig sak matte!

När vi precis hade käkat klart kom det ett helt gäng killar inrasande. Som tur var kände vi alla. Var; Nicke, Jonte, Gabbe, Markus och Patrik. Blev fullt hus och full rulle. Många historier och krachar. Trevligt Trevligt.. När Matte nästan (?) somna i soffan kände vi att det var dags att gå hem. Och nu sitter jag här. Gick alltså från tjejkväll till grabbkväll! Men jag klagar inte, precis lika trevligt det!

Imorgon händer en stor grej! En stor grej för mig iallfall! Berättar mer imorgon.. You can't wait right?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: