helg

Tänk att en hel vecka redan har passerat! Känns inte som det! Igår var jag med Jessan in till stan. Först in till Odenplan och sen till city.. Var riktigt trevligt, köpte två par skor,( ett par som jag har haft förut, bara för att ha,och ett par nya vita.), käkade ute också. Lite onyttigare den här gången men iallfall.. Fick reda på en hel hög med skvaller som jag fortfarande inte kan sluta tänka på. Köpte också en take away choklad från John Chris, som locket var sönder på så jag slängde den nästan direkt. Dumt jag vet, men det var så jobbigt. Sen köpte jag nog inte så mycket mer, ändå brändes många hundralappar, sorgligt nog..

Idag funderar jag på att åka till Ikea och kolla runt eftersom att jag ska göra om mitt rum Totalt i sommar. Allt ska bort, förutom datorn, telefonen och sängen. Nya tapeter ska upp, och jag har myyycket att bestämma mig för. Beslutsångesten är mitt största hinder!
Ikväll blir det kanske grillning, om det inte är för kallt. Skulle vara mysigt! Annars blir det något annat.. Who knows what..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: