jag hittar hela tiden nya saker jag vill ha

Oj! Nu har en hel helg passerat igen! Nu för tiden går allt bara så snabbt, hinner knappt med. Det där kanske var lite lögn eftersom att jag i stort sätt bara har tagit det lugnt i helgen men iallfall. Det har verkligen varit jätte skönt. Känns också underbart att vi inte har SO provet imorgon som alla andra har! (moahaha)..Så jag har inte behövt plugga som en gris den här helgen. Med andra ord ingenting. Ni hör hur bra det låter,eller hur?

En härlig vecka väntar! Måndag och Tisdag vanlig skoldag. Onsdag bara städdag på skolan och sen slutar vi. Onsdag kväll, ja tack (!) , Torsdag och Fredag lediga + en hel helg! Jag hoppas hoppas hoppas att det inte kommer vara för jobbiga dagar i skolan och att "lovdagarna" blir awesome.

Har även kommit på att jag verkligen måste fixa en ny mobil. Min är verkligen redo för sopptippen! Vad tycks om dessa? Har länge funderat på den högra, men det har ju kommit fram att den inte är den bästa. Men trots det så kan jag inte sluta suktas.. den är så fiiin..  Sen är nog den vänstra bra. Har bara en kompis som har den men ingen i rosa. Lite festligt med rosa och den verkar myycket bättre än den högra. Walkman och allt. Funderar starkt på den. Frågan är bara hur jag ska fixa fram pengsingarna.. Jag är inte direkt någon person som gillar att spara. Eller jag kan snarare inte spara, så enkelt är det.


image77   VS. image78
Jag hittar hela tiden nya saker jag vill ha, men den här är viktig för mig! Om jag skulle behöva välja en sak jag skulle ta med mig till en öde ö, skulle det UTAN TVEKAN vara mobilen.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: