reklam

Sitter och kollar på OC men nu är det reklam,så jag tänkte att jag kunde passa på att skriva lite nu. Har haft en skön helg! Dock är det inte sådär jätte kul med en ny skolvecka men vad gör man?

Fick precis ett sms från en kompis om Engla, tjejen som blev mördad. Att så många som möjligt ska tända ett ljus i fönstret för att stödje Engla och hennes familj ikväll. Kl 21,00, är det bestämt! Skulle självklart ha gjort det om jag var hemma men tyvärr så är jag ju inte det. Ska ju på BSB konsären på Hovet med Britta ikväll. Så jag tänkte att jag skulle engagera mig lite själv, så jag skicka sms et till alla på min kontaktlista och nu skriver jag det här. Tycker att det är en fin sak att göra. Så hoppas många gör det!

Nu börjar OC igen, vi hörs..

KOMMENTARER


S

Var du tvungen att köpa exakt samma jacka som jag hade köpt? :/ Jag sa ju till dig att jag hade köpt den på svenskan och jag vet att du hörde, jag beskrev hur den såg ut och vad den kostade och allting så du kan ju inte säga att du "inte visste" att jag hade köpt den för det vet jag att du visste. Jag sa det ju så att ingen skulle köpa en lika dan, nu blir det som förra året om igen. Tråkigt tycker jag när det finns så grymt många andra jackor att välja på!

2008-04-15 // 16:45:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: