see yaa

Vilken jädra dag alltså. Gick i skolan till 2 tiden och efter det satt vi kvar till halv 6 för att bygga klart vårat hus. Höll på att dö av trötthet! Så när jag kom hem hann jag bara äta lite snabbt och sen gick jag och la mig. Sov i någon timme och vaknade upp och fick lite panik över att jag har passa läxor att göra. Delvis No:n som jag inte ens hade börjat med. Nu sitter jag som ett spöke framför mina papper och skriver om en uppfinning i hemmet. Nämligen lampan. Håller på att somna, är så sjukt seg och orkar ingenting. Helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig och sova i en vecka. Det känns iallfall så..

Nu måste jag fortsätta så jag kan hoppa i sängen och sova snart.. Ses om en vecka!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: