tack

Fan va kul det var igår på Backstreet boys konsären ! Verkligen!
På dagen kände jag inte riktigt för att gå eftersom att man tänker BSB som värsta smörsångarna som springer runt på scenen,men det visade sig att det var jätte bra och jätte kul. Deras låtar var lite rockinsperade så det var också nice. Fungerar ju inte att sätta upp några bilder just nu, men ska göra det om jag kommer ihåg, sen när det funkar igen.

Iallfall.. Konsären började med EMD ("snygg erik", matthias och danny) som var förband. När man hör det så tänker man bara åh, ännu en smörgrupp. Men icke sa nicke, inte dom heller. Det visade sig att dom inte var så dåliga som vi hade trott trots allt.
Sen kom det någon till snubbe som var minst sagt vältränad men det var allt han hade, enligt mig. HAN VAR SMÖÖÖÖR SÅNGARE! och alla vet ju att jag inte gillar smör..

Sen tillslut kom backstreet boys ut och alla blev helt galna. Det var 4 st 20 åringar som skrek så vi höll på att få tinnituss. Jag menar, visst, man SKA skrika på en konsär men jag blev fan orolig för att dom aldrig skulle kunna prata igen. Ojojoj,.. vilka fans. Jag som trodde att det skulle vara massa 10 åringar där. Men igen, icke sa nicke.

Tack Britta! <3



Påtal om helt andra saker så var Damlas klänning jätte fin idag. Den som hon ska ha på balen. (eller kanske ska ha?) Den var hur som helst jätte fin.
Skulle också vilja ha något liknande fast en vit.. Men vi får se hur det går med den saken..

Sen en andra sak, imorgon bitti har vi nationella igen. Engelska! Trååkigt.. Har inte börjat bli nervös ännu, men det kommer imorgon-bitti, I promise!
Sen fick vi tillbaka ena delen av Nationella Svenska idag, gick verkligen bättre än förväntat :) Stolt över mig själv, (haha)

KOMMENTARER


Damla

Tack för att du tycker det =) Hoppas att du hittar en klänning som du vill ha

2008-04-17 // 14:03:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: