ute mat är godast

Var sjukt gott med Thaimat igår. Ett ställe jag verkligen kommer gå till igen! Ligger ändå hyfsat nära centralen och det var så fint därinne! Dom hade målat solnedgång och dekorerat rummen som en djungel, as fint! + att det var jätte god mat också. Riktig thailänsk mat liksom, inte jätte mycket försvenskat som börjar bli allt för vanligt!

Idag var det iallfall gröt i skolan,vilket jag aldrig kommer förstå mig på. Aldrig. Om man ska äta det ska man äta det till frukost, men det ska absolut inte serveras i en skolmatsal till lunch! Så eftersom att jag var så negativ till maten idag gick jag och Jessan till pizzerian och käka en otroligt god och fräsh sallad. Kyckling,paprika,sallad,rödlök,avocado, you name it.

Ikväll är det träning som gäller, precis som dom flesta andra Torsdagarna. Känns skönt, ska passa på att köpa lite pennor när jag ändå svänger förbi i Huddinge. Om jag kommer ihåg det förstås..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: