hur ska det här gå?

Dags att gå och lägga sig igen. Imorgon (idag) är dagen före den stora dagen. Shit! Måste börja förbereda lite saker också.. Framåt lunch ska jag möta upp Jossan och luncha med henne och antagligen vara me lilla henne efteråt. Sen mot kvällen var det bestämt en fika med Erik. Long time, no see. Dock får jag inte komma hem för sent.
Jag kan ju inte köra på mitt gamla rejs, att gå upp en halvtimme innan skolan börjar. Hamna i koma dom första 10 minutrarna, Bada (ibland duscha) och gå upp och fixa allt 5-10 minuter innan skolan börjar. Och sen komma försent. Det går inte nu. Nu måste jag gå upp i vettig tid, äta frukost(!)(ist för att käka tuggummi hela dagen), duscha (!)(inte bada), klä på mig, sminka mig, och sen ha god tid på mig ner till tåget (!), ta tåget, komma till skolan och komma i Tid!
Klä på mig och sminka mig kommer jag klara av. Det är en del av vardagen. Men resten? Håll tummarna för mig!

KOMMENTARER


fin blogg du har :)

2008-08-19 // 13:18:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: