lyckat

Väldigt lyckad kväll igår må jag säga. Har inte sett någon av bilderna ännu och vill nog inte se dom heller. Kul att vi blev nästan alla tjejer också. Dock var det bara jag och Jossan som sov över. Pankakorna satt som pricken över i (et) niss i nassen också.

Idag har iallfall min moster och hennes man varit här och tapetserat. Nu är det helt klart, bara storstädning och nya möbler så är jag nöjd. Dom är på ingång. Om någon halvtimme ska jag möta upp Jossan vid Thai-en. Tror jag tar samma sak som för några dagar sedan. Haha. Älska thai!  Vi kanske drar in till stan och möter gänget där ikväll. Det är ju the Voice (som jag iförsig aldrig lyssnar på). Trist att det börjar så sablans tidigt bara. Aja, vi får se hur det blir.. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av mot thai-en. Mums!

KOMMENTARER


Och självklart ringde ni inte ! :P

2008-08-16 // 23:01:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: