sjuk lagom till helgen?

Nej! Jag får inte bli sjuk! Jag känner mig fan helt utbränd, trots att vi har haft oendligt många raster idag, och när vi väl hade lektion gjorde vi inget avancerat heller. Om man inte kallar tårtbakning och lekar utomhus avancerat dåra. Mitt huvud gör ont och min nacke värker som fan, samtidigt som min mage värker efter två middagar. Fråga mig inte varför..

Var iallafall med Jessan till stan en stund. Självklart missade jag tåget men när det väl kom ett nytt tåg såg jag något jag aldrig sett förut. Gubben som var runt 50 + hade gråa tajta brallor som gjorde att man såg precis alla kurvor ända upp till ni vet vad. Det var helt sjukt! Det såg ut som om han hade en 2-3 dm lång bonge samtidigt som den låg ner ihopprässad i hans tajta brallor och kanske några tennisbollar instoppade också. Aldrig sett något så hemskt. Tycker verkligen synd om killen. Jag och Jesica kunde självklart inte låta bli att garva lite för oss själva. 
Många killar skäms ju över att dom har "små" men tänk er in i hans situation. Herre jösses! Poor Guy!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: