trött

Kom precis hem efter at ha spenderat min kväll med Jessan på bio. Närmare bestämt "sex and the city". Den var riktigt bra faktiskt. Mötte upp en hel del gammalt folk på tåget hem också, härligt. Har dessutom hunnit med en liten shopping i Skhlm idag. Lyckades få med mig ett par jeans hem också! Helt otroligt, lite tjat blev det men tillslut fick jag som jag ville. Tack! 
Jag fick inte i mig någon varm choklad påvägen hem så jag är dundertrött. Höll på att somna på tåget, tur att jag hade massa folk som underhöll mig. Men nu ska jag hoppa till sängs. Imorgon ska jag försöka åka till morfar och sedan träna i stan på kvällen. Vi får se hur det går för mig.




Ps: Jag lyckades klanta mig igen! När vi hade gått upp från tuben, ni vet när man ska gå igenom spärrarna? Dom där som snurrar som man måste ha kort för att komma igenom. Där lyckades jag sätta ena foten på ena sidan men hade den andra kvar på andra sidan (förstår ni?) Självklart fastnade jag men tog mig snabbt igenom ändå. Trots det kunde killen bakom mig inte hålla sig för skratt och kläckte ur sig " en sån har man aldrig sett förut".. HEHE, sa jag och låg generat.  ATT JAG ALLTID LYCKAS! (haha)

KOMMENTARER


Hahaha joo framtida yrke ? Reporten Sofia ! :P

2008-08-25 // 21:16:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: