secret story

Det är i sånna här väder känner jag bara för att gå ner till Stuvsta solarium och bara sola. Snart börjar jag igen alltså!

Har precis provat lite kläder. Känner att det verkligen behövs rensas ut massa saker från min garderop snart. Det bara svämmar över med massa skit. Men det finns så mycket som hör till kategorin " ne, jag kanske, kanske kommer andvända dom någon gång.. tänk om tex.. ". Även fast det är sågottsom ruttet. I helgen tror jag jag ska införskaffa lite nya kläder. Hade också tänkt att klippa mig och slinga håret. Är sjukt "taggad" för det! Mitt hår ser verkligen hemskt ut just nu, vilket kanske inte är så jätte bra eftersom att jag börjar gymnasiet nu. Däremot vet jag inte hur jag ska klippa det..
När jag var i Frankrike och på Korsika med min kusin i sommras började jag kolla på ett program som hon kollade på hela tiden. Det var skitbra! Självklart är Sverige för segt att ha något sådant. Det var lite som Big Brother fast sjukt mycket bättre! Handlade om att alla hade en hemlighet och man skulle försöka komma på varandras. Den som jag tyckte var bäst var


Jag älskar hennes frisyr !

KOMMENTARER


Sådär skulle jag kunna tänka mig att klippa mig:)

2008-08-22 // 20:24:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: