helgen

Fyfan va skönt det är med helg! Jag och Jessica sitter typ och sover på lektionerna, och räknar ser minutrarna det är kvar som vi måste sitta och lyssna på den där tråkiga läraren. Nu har jag fått chansen att sova ut lite på morgonen, det var underbart. Sen just det där med att man kan göra precis vad man känner för på helgerna, det funkar liksom inte på veckorna. Då ska man träna, gå till lektion efter lektion och allt det där. Var även lite osäker på om jag hade hamnat rätt dom första dagarna i skolan. Men har kommit iunderfund om att jag nog inte har det! Börjar komma närmare alla och det känns skönt och lärarna kommer nog funka bra också. Dom flesta,hoppas jag iallafall.

Här är lite bilder på mig och mitt "nya hår"

Blir lite olika med och utan blixt, men ungefär så ser det ut iallafall.. Like it or not, I dont care

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: