bus-mus

Tänka sig att det är jullov. Gud va skönt! Har inte riktigt satt mig in i känslan eftersom att det inte ens har gått en hel ledig dag, men iallafall. Skönt som tusan ska det bli! Och jag ska faneme bli helt frisk! Men ikväll ska jag träffa Anna och Josse och antagligen se på film.
Imorgon ska jag antagligen till Jasmine först och käka middag och ha lite föris. Och sedan blire utgång tror jag.. Trevlans trevlans alltså! hihi.. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Skriva lite julkort och köpa lite mer julklappar till mig (hihi)och till resten av släkten..

Jag har förövrigt köpt min första julklapp idag! Fucking great huh? NU måste jag göra iordning mig, bussen går om en halvtimme. Pusselipuss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: