hemma igen

Kom precis hem från min moster där det var födelsedagsfika. Blev uppdaterad lite på vad alla hade gjort den senaste tiden och fick även reda på att min moster och jag har köpt likadana mobiler, Igen. Hon var jätte stolt över den och blev lite besviken när hon såg att jag också hade en, men det är kul. Andra gången gillt,moster! :)
Idag är det nog exakt två veckor sedan jag lämna in min mobil. Hoppas jag snart får sms om att hämta tillbaka den. SAKNAR! Min nuvarande mobil suger så..



(jag fick också present hihi)


Nu väntar kvällen. Först blir det middag hemma och sen antagligen utgång. Hade iförsig sagt att jag inte skulle ut ihelgen men det blir lugna takter ikväll.

KOMMENTARER


Anonym

Var har du köpt din tunika?

2008-12-11 // 03:23:43
Anonym

vem frågar?:P

2008-12-17 // 00:33:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: