Hör och häpna

Idag har det gått lite bättre med pluggandet. Har lyckats börja och ändå skrivit en stor del av min hemtenta som vi fick idag. Den ska vara inne senast 16,00 imorgon så vi får morgondagen ledig. Skönt!

En stor anledning till att jag klarade av att plugga idag var för att jag känner mig lite motiverad till det. Om jag får VG på den här sista uppgiften får jag ett säkert VG i Natur. Skulle sitta bra. Natur har aldrig varit riktigt mitt favoritämne och jag har därför aldrig satsat på det men just det här kapitlet är ganska intressant. Handlar bla. om Global uppvärmning. Vet inte riktigt om jag kommer lyckas sätta det här VG:t eftersom att hemtentan är 2ämnen och ganska svårt. Men man kan ju alltid hoppas. Fick även tillbaka ett prov idag och blev väldigt possetivt överraskad. Well done!

Sitter även hemma hos morfar, vilken gör att jag inte har 1000 andra saker som jag kan göra samtidigt. Det underlättar pluggandet! Men snart ska jag nog traska hemåt för ikväll är det ju Brothers and Sisters, can't wait!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: