shitshitshit

SHITSHITSHIT! Kom precis på att jag inte köpt någon julklänning ELLER nyårs-klänning. Panik typ. Framförallt för julen. Har fan inte ens börjat kolla. Imorgon skulle vi brudar kanske fika efter skolan men i helgen måste jag hitta en riktig klänning! Eller iallafall något fint att ha på mig på julafton. Måste dock inte köpa några skor eftersom att jul firas inomhus hos min moster och då kommer jag ändå inte ha något high-heels på mig. Men ett par riktigt tajta high-heels till nyår skulle inte sitta fel. Och så måste jag investera en locktång. Eller en sån där som gör skruvar. Det är så fiiiint! Skulle gärna vilja gå till frisören och helst slinga och klippa mig också (iallafall klippa mig). Men ofta att jag kommer få en tid till de nu liksom.



Det är precis som vanligt. Paula är ute med allt i sista sekund. Men det är lugnt. Jag klarar mig. Det gör jag alltid!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: